Actiemarketing en beleving.
Oftewel: de uitstraling en de bedoeling van je bedrijf.

Elk bedrijf heeft een verhaal en een belofte. Dat is de ziel van het bedrijf. En dit is belangrijk: hoe leg je de ziel van het bedrijf bloot aan de buitenwereld? 

De energie die jij er als ondernemer in steekt, die energie moeten de klanten ook voelen.

Heb je een bedrijf of zin om iets te beginnen?
We barsten van de creatieve ideeën!
Ook voor start-ups.
WEB logo-wit.png
 
Waar het team van
LOES VAN DE KAART mee kan helpen:
1 
Inspelen op nieuwe behoeften, zodat klanten niet kiezen voor een ander. Want waar klanten voorheen genoegen namen met je koffie, vragen ze nu om een latte macchiato met havermelk geserveerd in een beker met hun naam er op.
Herkend worden. Want herkenbaarheid zorgt ervoor dat je gezien wordt. En als je gezien wordt win je de strijd om een sterke positie in de markt. Herkenbaarheid heeft te maken met uitstraling. Van visitekaartje tot Instagram account, gevelreclame, showroom, etc.
Verwachtingen van klanten overtreffen. Want als je verwachtingen kan overtreffen, zullen ze over je praten. En als ze over je praten, hoef je dat niet zelf te doen. Verwachtingen overtref je door na te denken over beleving. Wat ervaart de klant?
Een goede laatste indruk achter laten. Laatste? Onze hersenen werken zo dat we van een vakantie of relatie voornamelijk het einde onthouden. Zorg dus dat alles wat je doet, positief afsluit. Relatiebeheer gaat over alle extra's waarmee je de banden warm houdt.
+

De uitdaging van aankomend jaar: sterker uit de Corona-crisis komen. Met creativiteit kom je tot verrassende oplossingen die geld opleveren.

 
"Iemand die dingen naar zich toe trekt.
Positief en direct."
"Enerzijds kan ze goedbrainstormen, 
anderzijds verliest ze nooit de zakelijke inslag uit het oog."
"Blinkt uit in het vertalen van de wensen van de klant naar een creatieve vormgeving."
Over LOES
 
Loes is een creatieve verbinder, iemand die het graag regelt. Door haar werkervaring als office manager, ontwerper, verkoper en marketeer weet ze wat er voor nodig is om een product of service op de kaart te zetten. Conceptueel denken is één van de allerbelangrijkste aspecten tijdens haar studie op de kunstacademie in Rotterdam geweest. 
 
Over VAN DE KAART
 
Met verbeeldingskracht als belangrijkste tool helpt Loes van de Kaart ondernemers in hun ambitie om zich succesvol te profileren. Ondernemers in de belevingsbranche met behoefte aan creativiteit in hun bedrijfsvoering. Van horeca, catering, leveranciers en kappersalons, tot verhuurbedrijven, brouwerijen, winkels en musea. Van idee naar uitvoering. Van marketing tot relatiebeheer.
 
 
Contact
 
Elk nieuw project begint met een ontmoeting. Om een heldere opdracht te formuleren is er koffie nodig en een uur tijd. De input, ter plekke verzameld, vormt het vertrekpunt van een samenwerking. Een goed idee past op een bierviltje.
 
Geen idee? Bel Loes!
 
Vrienden van
LOES VAN DE KAART:

 

Borrel bv www.borrelbv.nl

Ontregelmaat @ontregelmaat Instagram

Den & Hout @denenhout Instagram

Emiliekookt www.emiliekookt.nl

Café Steijn www.cafesteijn.nl

Spotmate App Store / Android

Bikes with Benefits @bikeswithbenefits Instagram

Met trots: 
ICO award.png
1e Prijs ontwerpwedstrijd + businesscase herbestemmingsopgave 'Van schoorsteen tot icoonproject'
in M4H Rotterdam
ICO award.png
 
Tentoonstelling Museum Rotterdam vormgeving + budgetbeheer 
i.s.m. studenten Ruimtelijk Ontwerp
ICO award.png
Gunning Europese aanbesteding 
'Creatief voorstel nieuwe warme en koude drankenvoorziening Gemeente Nieuwegein'
400.000 consumpties per jaar 
ICO award.png
Genoemd in Dezeen's top 10
beste paviljoens 2016 
Expositie 'The Pyramid of 1000 species'
Architectuur Biënnale Venetië  
ICO award.png
Winnaar ontwerpwedstrijd 
Indoor- en outdoor expositie 
CITYLIV, Heerlen